søndag 12. august 2012

En prinsesse verdig!

God søndag!
Håper helgen deres har vært tipp topp?
For et deilig sommervær!
Vi var på en flott sommerfest igår, snakk om å være heldige med været! 
Idag ble det skogtur på leting etter blåbær, vi fant ihvertfall litt. Resten av dagen nøt vi utendørs med bading, grilling og kos.
Bilder fra et ferdig prinsesserom kommer som lovet, bare noen dager senere enn håpet:)
                 

Prinsessa vår var fast bestemt på å ha et rosa og lilla rom allerede da vi startet byggingen for et år tilbake. Vi ønsket å ha veggene mest mulig nøytrale, så en fondvegg med rosa sommerfugl-tapet ble kompromisset. De andre veggene er holdt i fargen bomull. 
En gammel, flott seng har jeg malt i en dus rosafarge. Vil si den er en prinsesse verdig nå!
Et gammel skap rommer klærne hennes, enn så lenge..
Skap, seng og tallerkenhylle er loppis.
Sengeteppe, puter og liftgardin er fra min butikk
Lilla og rosa lysekrone er også derfra, men desverre ikke mulig å få tak i flere..

Flere bilder fra rommet kommer, samt info om fargekode og tapet. Må bare lete i den overfylte garasjen vår..

Nå skal jeg krype opp i sofaen med en kopp tea og kveldsmat, filmtid med min kjære.
Snurr film!

3 kommentarer:

  1. For et nydelig prinsesserom! Appsolutt en prinsesse verdig:)

    Ha en fortsatt fin kveld:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  2. KJempeflott prinsesserom ja:)
    Helt herlig, tipper hun stortrives der ♥

    SvarSlett
  3. Hei flott rom, jeg lurte på hva tapeten heter og hvor du har kjøpt den?

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!