mandag 20. august 2012

Vel hjemme..

God kveld! 
 Helgen har vært minnerik, for et eventyrbryllup!
Herregården var et syn, og maten var fantastisk. For ikke å snakke om det fine brudeparet.
Dagen idag har gått med på utpakking og rydding hjemme. Som jeg hater å pakke ut, men tar jeg det ikke med en gang blir bagasjen fort stående en stund..kremt..
              

Høstnyhetene er på vei inn i butikken min, dette er en herlig tid å drive butikk!
Først den lune og koselige høsten, deretter kommer julen. Ånei, det er ikke tidlig å tenke litt jul. *smiler*
Dette blir også vår første jul i nyhuset, gleder meg stort!

Jeg starter straks med å "høste" det til her hjemme. Venter på noen høstnyheter, så starter jeg. Blomstrete tekstiler, pasteller og en del hvitt skal byttes ut. Hos meg blir det mye grått, lin, natur og grove detaljer. 
Allerede på torsdag reiser jeg på gave og interiørmessen for innkjøp av høst og jul. 
Skal bli deilig med påfyll av inspirasjon! 
 Murveggen som deler kjøkken og stue er laget av murstein fra 1900-tallet. 
Min favoritt!
 Her vises den fra kjøkkensiden. 
Pute her og lykt her
  
 Litt deilig at det er mørkt ute, da tennes lysene inne. 
Jeg skal lage meg en deilig kopp tea, så er jeg klar for Dallas.

 Klem

5 kommentarer:

  1. Kjekt med bryllup:)
    likte godt puta di på stolen:)
    klem fra Eli:)

    SvarSlett
  2. Ja, nå er det fine tider fremover:)
    Høsten er min absolutte favorittid ♥
    Gleder meg til alle nyhetene i butikkene, både klær og interiør:)

    SvarSlett
  3. ELSKER murveggen din, utrolig lekkert! Ja høsten er en fryyyd, jeg jobber i butikk og det kommer jo sååå mye fint fremover nå!:)

    Ta gjerne turen innom meg og bli med på min gibort, om du ikke allerede er med!

    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  4. ååå så fint! jeg har en svakhet for den røde teggsteinen hehe =)=)

    Jeg har laget en facebook gruppe der alle interiørbloggere fra norge som vil kan samles har du lyst til å bli med å dele bloggen din med flere enn kun de her i blogglandia? https://www.facebook.com/groups/146037442204453/ Ta en titt på linken =)

    Ha en fin dag=)

    SvarSlett
  5. Herlige bilder! Puten din er kjempestilig og de skjøre, lyse rosene i glassvase mot den rustikke teglsteinveggen er bare en herlig kontrast!

    Me like...

    En flott tirsdag til deg!

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!