tirsdag 12. mars 2013

Sånn ble det

 God kveld!
Slagbenken ble ganske raskt flyttet videre på kjøkkenet. Ble ikke helt fornøyd med kosekroken ved murveggen, som aldri hadde blitt brukt..
Siden det fortsatt er vinter har jeg pyntet kjøkkenet med litt blått, nærmere bestemt himmelblå.
Den blå timen...
Jeg elsker pastellfarger, som snaaart flytter inn her. Må bare holde igjen litt siden jeg liker pastellfarger i vår og sommer sesongen, og da kan jeg fort bli lei om jeg starter allerede nå:)
 Jeg synes slagbenken gjør seg bedre inntil bordet, og da har den også en funksjon. Plutselig ble spisebordet mer cosy, det er ikke dumt!
Idag var mine foreldre og min bror med samboer samlet rundt bordet her til middag, så koselig på en hverdag. Burde vi gjøre oftere altså.
Tror nok spiseplassen blir værende slik...inntil jeg flytter rundt på møblene igjen.
Bordet har vi hatt stående andre veien inntil nå, deilig med en forandring. Og vi må bo oss inn slik at vi ser hva som fungerer. Kan være bordet blir snudd igjen litt nærmere sommeren for å få en større passasje frem til terrassedøren. Med et kjøkken på 40kvm har jeg litt plass å boltre meg på:)
 
Vi Blogges, tuddelidu!
Slagbenk, bord, kjøkkenhylle, puter/gardiner/løpere og alt interiør minus blomsterpotten fra Drømmeverden interiør. Stoler fra Ikea.









1 kommentar:

  1. Her passet den bedre inn :) Hyggelig med middagsbesøk av familien, det er alltid koselig og man gjør det kanskje litt for sjeldent, ihvertfall om jeg skal snakke for meg selv.
    Nydelig pyntet bord også! :)
    Ønsker deg en fin dag.

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!