søndag 10. mars 2013

Flytter rundt!

 
God morgen!
Håper helgen har vært fin så langt?
Idag startet jeg morgenen tidlig med begge jentene. Mens storesnupp så film og lillesnupp tok en powernap romsterte jeg litt på kjøkkenet. Nå som jeg er mye hjemme og har tid til å fundere/tenke blir møbler og stæsj flyttet rundt.
Problemet er bare at jeg ikke klarer å bli enig med meg selv!
Flyttet slagbenken bort til mursteinsveggen.
Synes det ble en koselig krok, kanskje sitte her med en kopp tea og et blad? Kjenner jeg meg selv rett blir dette bare en fin krok å se på, jeg er altfor glad i sofaen..
Fortsatt i tvil om dette ble helt rett. Jeg får fotsette å flytte rundt, suprt med møbelknotter på møblene:)
Hva synes du?
Flere som liker å flytte rundt på ting?
 
Sol og blå himmel her idag, søndagen skal nytes.
ønsker deg en fin dag!

6 kommentarer:

  1. Veldig koselig krok :) Her blir det ikke så mye flytting på møbler egentlig, men gjerne på mye annet :) Noen rom forblir nesten uforandra møbelmessig, men det er fordi jeg syns det funker godt som det er :)

    Ønsker deg en flott dag, her skal vi snart ut i skogen :)

    SvarSlett
  2. Ble veldig fint det:) må også flytte rundt på ting, men her i leiligheten er det ikke så mange valg;) Hehe

    Gooood søndag:)

    SvarSlett
  3. Å flytte rundt på ting er billig moro, i leiligheten her jeg bor så er det ikke rom for å flytte på møbler. Men huset skal snart innredes, og planen er klar, men der er mulighetene flere! Gleder meg til å få større plass og møblere på! :)
    Synes benken ble fin ved murveggen, men tror kanskje det ikke blir naturlig å sette seg der, rett ved veranda døren.

    SvarSlett
  4. Hei! Hvor har du kjøpt lyktene/lanternene du har i gangen? Jeg har lyst på alle tre! HJELP!

    SvarSlett
    Svar
    1. De er fra butikken min Drømmeverden interiør:)

      Slett
  5. hei :)

    så utrolig kosleig krok :)
    morro å flytte rundt på ting ja :9
    er ikke så mye som skal til før det "ser" nytt ut og helt annerledes ut :)

    ønsker deg en nydelig tirsdag kveld videre.

    klem fra Elisabeth

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!