mandag 17. desember 2012

Julekjøkkenet i Villa Drømmeverden!

 
God Kveld og velkommen inn i mitt kjøkken!
Håper helgen har vært fin? Helgen vår gikk svusj forbi, med rakfisklag, overnatting hos familie i Oslo og nøtteknekkeren i Operaen for meg og lillemor.
Idag har jeg og lillemor kost oss med besøk av et par av mine venninner med små-snupper.
Nissegrøt, marsipan laging, julemusikk og masse skravling og barnelatter!
Tror det må bli en tradisjon:)
 
Kjøkkenet vårt har vært ferdig pyntet en stund til jul.
Det er her vi oppholder oss mest og storkoser oss!
Litt rødt, hvitt og natur er det som har fått prege julekjøkkenet vårt. Ikke for mye pynt, det skal fortsatt fungere som en "arbeidsplass".
Har flere bilder å vise dere, men nå må jeg løpe til prinsessa mi.
Hun har grått noen ganger ikveld og klager på øret sitt, redd hun er i ferd med å bli syk. Dette kan bli en lang natt, best å komme seg i seng. Mammahjerte liker ikke når man blir slik hjelspesløs:(
 
Vil du vinne fin julepute?
Meld deg på giveawayen under da vel!
 
Nattaklem  *krysser fingrene for lillegull*

14 kommentarer:

  1. Hei :)
    Så utrolig vakkert pyntet kjøkken :) skikkelig koselig :)
    Hørtes utrolig koselig ut og vil være en fin tradisjon :)

    SvarSlett
  2. førr ett nydelig kjøkken ♥

    GOD JUL! :)

    Klæm Trine

    SvarSlett
  3. Hei,
    Du har et utrolig koselig kjøkken :) Skulle ønske mitt så likedan ut.

    Hilsen
    Anne Grete

    SvarSlett
  4. Det var kjempe kos! Vi koste oss stor som liten <3 Juletradisjon er en fin fin ting,så vi kommer gjerne tilbake neste år :)

    SvarSlett
  5. Nydelig kjøkken dere har :)
    Den muren, den er prikken over i´en :D

    SvarSlett
  6. Lekkert kjøkken! Koselig med tradisjoner, men også gøy når en kan lage nye tradisjoner sammen med barna:)

    Klem Ninni

    SvarSlett
  7. For et fantastisk kjøkken dere har!!
    Helt nydelig:))

    SvarSlett
  8. Nydeligt kjøkken du har, ein drøm for meg;-) Tvi-Tvi me prinsessen, håper hun har kommet seg. Ha en fin førjulstid:-D

    SvarSlett
  9. Så flott kjøkken! Hvor er det fra?

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjøkkenet har jeg tegnet selv og fått en møbelsnekker i utlandet til å lage det. De fleste møbelsnekkere kan lage det slik du vil:)

      Slett
  10. FINT kjøkken! <3 Kan jeg spørre om du har noen tips til å holde den hvite vasken hvit? Vi har samme, men synes den begynner å få et svakt gult belegg på kantene nederst. Den er under ett år gammel.

    SvarSlett
  11. Hei! Jeg har veldig lyst på en sånn murvegg, har du laget den selv? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Mursteinen er fra en gammel låve. Skrubbet og renset av meg, men jeg har ikke satt den opp selv. Til det hadde vi murer. :)

      Slett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!