mandag 10. desember 2012

2 uker igjen..

Et lite livstegn fra meg!
Tenk at det bare er 14 dager igjen til jul!?
Jeg startet tidlig med jul siden jeg driver butikk, men synes alikevel at tiden frem til jul har gått så fort. Selv hektiske tider har jeg fått tid til å bake, pynte og nyte førjulstiden med mine kjære.
Og det er fortsatt litt førjulskos igjen:)
 
Pyntet en trollhassel i stuen for litt siden, men har ventet på dagslyset.
Flere bilder kommer imorgen. Og litt annen snacks:)
 
Nå hører jeg sengen skrike etter selskap!
Good night:)

1 kommentar:

  1. hei :)
    søkte på nettet og kom over bloggen din :)
    kjempe kosleig blogg du har :)
    ja tenk at det er nå under 2 uker til jul, tiden går så altfor fort.

    ønsker deg en nydelig kveld videre :)

    klemmer fra Elisabeth

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!