tirsdag 4. desember 2012

Ny kosemose-krok!

Hei og hopp, dagen har vært topp!
Håper din dag har vært like fin som min? Mange hyggelige julekunder i butikken, masse ordre i nettbutikken og en koselig ettermiddag med snuppemor. Adventsgave og julekongen på Barne-TV satte en fin avslutning på kvelden.
 
Plutselig fikk jeg en ekstra dose med energi etter at lillemor var lagt.
Hvor kom den fra? Ikke sett den siden jeg ble gravid...nesten.
Gjorde om i hallen og resultatet ble jeg så fornøyd med!
 
Fått meg en skikkelig kosekrok!
Ønsker en klokke over rottingsofaen, men denne på bildet skal tilbake til kjøkkenet. Den er ny i butikken, så jeg måtte bare teste den litt rundt.
Jeg hadde funnet den perfekte klokken, men endte opp med å selge den til en nettbutikkunde for vi var tomme. Gleder meg til nyheter i januar, finner jeg sikkert en som passer perfekt!
 
Puten er grå med sølv peacetegn, liker liker!
Finnes HER 
 
Herlig at little by little kommer i orden her hjemme, vi skaper et hjem!
 
Ha en kos kveld!
 
 

4 kommentarer:

  1. Oj så herlig! Der kunne jeg lett tilbragt en del timer :)

    SvarSlett
  2. Flott kosekrok ja:)
    Herlige puter ♥

    SvarSlett
  3. Nydelig kosekrok,her så det helt herlig ut å trilbringe litt tid.
    Ha en riktig fin uke.
    Klem Heidi

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!