tirsdag 11. desember 2012

♥XMAS♥

 
 God Kveld!
Håper starten på uken har vært fin?
Vi har hatt middagsdate etter jobb og bhg idag, en god venninne og hennes datter. Helt fantastisk sånn midt i en ellers så travel hverdag!


Stua vår blir sakte, men sikkert pyntet til jul.
Skjenken  har fått litt hvit pynt og en trollhassel med de kuleste julekulene: vinger og ugler. Mangler noe over skjenken, et bilde eller et speil. Det kommer bare jeg finner det rette.
Vi har to adventsstaker i år, en på kjøkkenet og en i stuen. Adventskalenderen til lillemor er en drivved stige med pakker. Samme som ifjor;)


 


 

 
            

Min lille hjelper er ikke langt unna når mor tar bilder:)
Stort sett iført prinsessekjole..

Kvelden idag ble avsluttet med et lite blodbad, det er i hjemmet de fleste ulyker skjer, sant?
Prinsessa løftet opp en minJosefine lykt, glasset inni den heklede "strømpen" smalt i rett i flisene og knuste i tusen knas. Det resulterte i noen kutt i tærne hennes og en del blod. Alt gikk veldig bra, men det var ganske dramastisk for en 4-åring. Utrolig hva noen hello kitty plaster gjør:)


Xmas bokstaver, ugle og vinge julepynt finnes HER og den nydeligste hjorten og stjernelykter finnes HER i Drømmeverden nettbutikk. Adventsstaken er fra ifjor.
 

Nyt førjulsdagene videre!

2 kommentarer:

  1. Flotte bilder!!
    Herlig stemning ♥
    Og det er sp koselig med disse småjentene i prinsessekjoler, hihi, savner det litt nå som jeg har tenåring...

    Ha en fin fin dag:)

    SvarSlett
  2. så fine bilder :)
    det rette dukker opp når man minst forventer det tror jeg, for jeg var på utkikk etter hylle/ speil å ha over entrebordet i innergangen og i sommer bare dukket det RETTE opp :)

    stakkar lille prinssessa som skadet seg <3
    godt det fikset seg med litt hello kitty plaster :)

    ønsker deg en nydelig dag :)

    Elisabeth

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!