fredag 29. april 2011

Uforberedt!?

Imorgen skal vi ha møte med en potensiell snekker...
SPENT!
Spesielt på å se hva slags tilbud han legger frem for oss... Kvalitet, produkter og ikke minst pris. Nåvel, jeg vet prisen vil stige bittelitt når jeg legger frem hvilke lister, dører, vinduer, gulv, vegger etc vi (leg: jeg) ønsker. For stort sett bruker de standard varer i sine tilbud. 
Innedøren vi skal ha

Sist gang vi bygget hus gjorde vi alt innvendig arbeid selv. Vi behøvde defor ikke å bestemme alle detaljene før vi startet byggingen, men tok rom for rom. Jeg synes det er litt uvirkelig og vanskelig å skulle ta alle avgjørelsene allerede nå. Godt jeg har en mening om det meste. *smiler*
Bred flott fotlist
Lister synes jeg er vanskelig å velge. Ønsker meg brede taklister, gjerne litt herkapelige. Fotlistene ønsker jeg også skikkelig brede, her vurderer vi å lage jukselister av flere lister sammen. Ihvertfall i stue, kjøkken og hall. Jeg har flere kataloger, men det er jo så vanskelig å bestemme seg utfra bilder/tegninger. Må nok ut å titte litt igjen!

Har du noen tips til brede lister?

Nei, nå må jeg køye så jeg er klar og forberedt (så godt jeg kan) til imorgen!

Nattaklem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!