tirsdag 1. november 2011

Livet på landet!

I'm In Love!
Endelig er den flotte boken "Livet på landet" her!
Og den er virkelig inspirenende. Gleder meg til å sette meg ned i ro og bare nyyyte..

I denne nye interiørboka får du bli med ut på landet . Gjennom et helt år vises stemninger fra det gode landliv. Alle årstider presenteres, det samme gjør alle husets rom, uterom og hageliv. I tillegg til smarte interiørløsninger får du også hyggelige oppskrifter på småretter og morsomme kuriositeter fra vårt liv på landet .

Dette var bare en liten sneak peak. *smiler*
Om du ønsker å kapre denne flotte bord-boken kan den bestilles her 
Nei, nå må frua lage litt mer zumba program for imorgen tidlig, før jeg skal kaste meg ned i sofaen å nyte Grey's.

Nyt kvelden!

1 kommentar:

  1. Den boka må jeg kjøpe. Den ser virkelig flott ut!
    Takk for tipset!

    :) Klem

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!