torsdag 8. desember 2011

Helt tett! Og en rundtur..

*kiler i magen*
Jeg har vært på tomta og tatt bilder, endelig får jeg følelsen av et hus. Trodde jeg gledet meg mye, men om det er mulig gleder jeg meg enda mer nå!

Vil du bli med på en rundtur?
Here we go!
Disse 3 vinduene er i stuen.

 Inngangspartiet blir jammen meg stort! Weee!
Her blir det god plass til en benk, lykter, blomster...Koselig MÅ det bli.
Og tofløyet inngangsdør.


Stien opp til inngangsdøren fra parkeringsplassen.
Ser for meg beleggningsstein, blomsterbed langs husveggen, kanskje en koselig benk?
Her skal det ønskes Velkommen!

Runder vi hjørnet kommer vi til parkeringsplassen og garasjen vår.
(åpningen til høyre i bildet).

Baksiden av huset.
Her blir det nok for det meste bare en gressplen. Tror ikke dette er en plass vi kommer til å gjøre mye. Men hvem vet:)

Også selve koseområdet!
Her får vi en deilig overbygget terrasse, den skal og MÅ bli cosy. *smiler* 
Fremfor blir det en stor gressplen, her skal vi sparke fotball, volleyball, telte... Gleder meg!
Også må jeg ikke glemme karpedammen til min kjære...hihi.. Can't wait!

Da er vi rundt huset, håper ikke du ble sliten? 

I disse dager sprøyter de på betong utenpå isolasjon og armering. Vi skal ha strukturert murfasade. Kjenner jeg er litt spent på resultatet. Dere får selvfølgelig se når det er ferdig.

Så hva synes du?

Klem 

3 kommentarer:

  1. Dette kommer bare til og bli SÅÅÅ bra!
    Må innrømme at jeg er veldig misunnelig altså;)
    Så utrolig gøy og kunne velge og vrake gjennom prosessen!!
    Og tenk hvor artig det skal bli og innrede ♥

    Ha en fin kveld;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Syntes det blir kjempeflott:D Takk for rundturen;) Gleder meg til å følge med videre!

    Ha en fiiin helg:D

    SvarSlett
  3. Se på det du. Morsomt å se fremgangen på huset deres. Neida, ble ikke sliten i det hele tatt, og orker sikkert en tur til;).

    Vi har fått opp alle veggene nå, men mangler tak da. Det blir satt opp ila neste uke;). Kiler godt i magen her også kan du si;)).

    Fortsatt fin fin førjulstid og byggetid selvfølgelig;)

    klem fra Marilinn

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!