søndag 26. august 2012

Det er lov å glede seg!

God kveld!
Håper dere har hatt en fantastisk helg?
 Jeg er vel hjemme fra en flott, men hektisk innkjøpsmesse. Kom hjem som et slakt...
Rart hvor mange inntrykk man tar inn og så sliten i bena.
Masse høst og jule-varer er bestilt, og vårens klær og sko. 

Gleder meg til de nydelige juletekstilene som vises over og under her kommer!
Det går i fargene lin og rødt, med en nostalgisk touch. Jeg ble solgt!
Bare se den herlige puten med hjort på.
Små lyshus laget av kaneltre, gir en herlig juleduft!
Har også kjøpt inn en del natur.
Slipp naturen inn!
Ikke bare er det trendy, men det gjør interiøret lunt og rolig. 
Lyktene dekket med kongler gir stemning!
Alt i alt er jeg så fornøyd med innkjøpene. Har klart å holde hodet kaldt og holder en rød tråd.
Lykkelig!
Den store stjerna SKAL jeg ha!
Har allerede besetmt hvor den skal og jeg skal gjøre noe spennende med den:)

Gleder meg til høst og jul i Drømmeverden.
Håper du også gjør det?
(mye av dette kommer i oktober)



Ny uke banker på døren, ta den vel imot!

1 kommentar:

  1. Så masse flott!!
    Jeg og digger den store stjernen ♥
    MÅ ha, hihi:)

    Ha en fin mandag!

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!