fredag 19. oktober 2012

Brikkene faller på plass

 
God morgen!

Fredag igjen og helg. Ukene flyr altfor fort!
Uken er blitt brukt til å gjøre om enda mer i butikken, gjøre oss klare for julevare-innrykket. Synes butikken bare blir finere og finere om jeg kan si det selv. Deilig at ting endres og blir slik jeg ønsker og har sett for meg.
 
Noe annet som faller på plass etterhvert nå er stuen vår. Den har siden vi flyttet inn vært altfor romslig (les: tom!). Lite møbler, interiør, ingenting på veggene, ikke gardiner osv.
Planleggingen er godt igang, da jeg lenge har vært i tvil om hva jeg ville ha.
Sofaen vår som ikke er gammel og som vi er glad i må mest sannsynlig få seg et nytt hjem. Den er altfor stor til at vi kan ha 2 sittegrupper i stuen. Ønsket vårt er en TV-krok med behagelige møbler og en "pen" sofa-gruppe. Møblene skal være pene å se på, men også praktiske å bruke (og kunne brukes av en småbarnfamilie)
 
For å fylle opp stuen flyttet min kjære inn 2stk mørkegrønne lazyboy/joey-stoler. Disse har vi en gang i tiden fått av mine foreldre. Greie å sitte i, men FY så STYGGE! Grrrr..
Jeg kan derfor snart ikke vente på å få våre to nydelige loveseat-sjeselonger i lin. Her skal jeg virkelig kubbe meg!
 
Stolene kommer mest sannsynlig ikke før rett over jul. Skulle gjerne hatt stuen klar til jul, men men..
Sofa og diverse andre ting må også bestilles og komme på plass, så da får jeg bare trøste meg med at jeg har god tid:)
En collage for stuen er snart utarbeidet, dere skal få se når den er klar.
 
Inntil da må jeg leve med disse:
(bildet er fra vårt forrige hus)
 
Vel, det finnes verre ting i verden enn stygge stoler!
Ta vare på hverandre og nyt helgen:)
 
Sjeselong kan bestilles via min butikk. Send mail til: drommeverden@hotmail.no for info.
 
Klem fra
 




9 kommentarer:

  1. Hei høpp!

    Nydelige stoler,ønsker ønsker:)

    Nyt helgen!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Lekre stoler!! De kunn egjerne flyttet inn her også:)

    God helg:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Veldig kjekt når ting faller på plass!
    Men det er nå engang slik at ikke alt kan byttes ut på en gang:)
    Her har vi endel som godt kune vært byttet ut, men som er bakerst i køen:))

    Ha en fin fin fredag!

    SvarSlett
  4. Ojj de var flotte. Hvor kommer disse fra? Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  5. Moro! Syns du har vært flink til og velge loveseat-seselong...Jeg har kjøpt akkurat lik i dag selv :-) Knallfine!! Hvor kjøpte du dine?

    Hilsen Cathrine T.

    SvarSlett
    Svar
    1. De har jeg kjøpt i min butikk: drømmeverden interiør.

      Slett
  6. Den stolen var fantastisk fin! Har du flere av den? Hvor mye koster den?

    Mvh, Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Den koster 16900,- og kan bestilles via www.drommeverden.no. :)

      Slett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!