mandag 8. april 2013

Brura blei lura!

Happy ny uke!
Lørdag var det duket for utdrikningslag for ei venninne. Dagen ble vellykket og jammen ble ikke brura lura:)
Jeg for min del nøt en hel dag uten mann og barn. Deilig å bare være meg igjen, ikke mamma-Margit.
 
Dagen startet med champagne frokost, en flott start på dagen!
Satt til bords i noen timer og mimret og skravlet. 
Deretter ble brura kledd opp etter kunstens regler. (vi var veldig snille altså) 
Hun ble lurt til å selge "bolle-mus" på det lokale senteret, men slapp heldigvis i siste sekund. Hun hater nemlig slike ting. Faktisk helt enig med henne der. Dagen skal nytes, ikke noe poeng med å drite bruden ut mest mulig.
Dagens store happening var cupcake-kurs, til glede for oss alle.
Jeg ble overrasket over hvor mye lettere mye av dette var enn jeg trodde. Mye av pynten er farget marsipan som er trykket ut med former.
 
Siden det var et utdrikningslag måtte man jo ha et tema som passet:)
Brura ble utstyrt med hoppdress, hjelm og hopputstyr. Siden vi bor i nærheten av verdens største hoppbakke måtte vi ta turen dit. Vi skremte henne med at hun skulle hoppe (i den lille bakken).
Dette falt ikke i god jord, så vi byttet skiene ut med rattkjelke. Men vi holdt henne lenge på pinebenken:)
Etter litt lek og moro dro vi hjem til brura hvor det var duket for tapas og kos resten av kvelden.
Kvelden ble akkurat slik en jentekveld skal være!
Bruden fikk en pakke fra hver gjest hvor hun skulle tippe hvem gaven var fra, basert på en historie/opplevelse. I tillegg ble det mye mimring, spørsmål for å se hvor godt mann og kone kjenner hverandre og leker.
 
Tilslutt et bilde fra brudens flotte nyoppussede kjøkken.
(se bort fra den ølen:)
 
Nå skal jeg ta med mine søte små ut og lete etter vårtegn!:)
Og kanskje jeg får vasket vinduer...solen skinner og avslører mine møkkete vinduer.
 
Happy Mandag!
 

3 kommentarer:

  1. Dette hørtes ut som en koselig dag :) Veldig fint kjøkken bruden hadde ihvertfall! :) hehe

    SvarSlett
  2. Tusen takk for en flott dag vennen! En minnerik,nervøs og morsom dag :)Og ja, brura ble virkelig lura ;)

    SvarSlett
  3. Oj, det var en fin sofa :) vet du hvor den er kjøpt?

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!