onsdag 17. april 2013

Ikke helt der ennå...

Hei og hopp!
Håper alt er bra med dere? Nå er det onsdag allerede, tok noen dager å blogge igjen.
I dag er lille bebis 3måneder alt...tiden flyr så altfor fort!
Jeg vil gjerne tviholde på tiden...bare bittelitt.
 
Tok meg en runde i stuen. Mye er blitt som jeg øsker, men vi er så absolutt ikke der helt ennå.
Vi mangler bla taklamper, gulvteppe og noe på veggene. *skummelt å lage hull i veggen*
I tillegg ønsker jeg et konsollbord eller lignende bak stolene, tror det vil bli fint.
Jeg trives veldig godt i stuen vår, men føler den mangler litt lunhet og personlighet når jeg ser bilder av den. Men det skal sies at det tar tid å bo seg til i et nytt hus.
Åja, gardiner trenger jeg! Men jeg finner ikke noe jeg liker...må ta den letejobben litt mer opp på prioriteringslisten snart. Kanskje jeg må sy...
Nå skal jeg å bebis ut på en power-walk tur. Deretter skal jeg jobbe med nettbutikken, mailen (som er full) og få jobbet meg gjennom alle papirene. Alt mens lillemor sover. *krysse fingrene*
 
Ønsker deg en lovely onsdag!
 
 

4 kommentarer:

  1. Det tar tid å bo seg inn ja, det er så sant!
    Ofte blir man litt utålmodig og vil ha det helt perfekt med en gang. Uten at man egentlig vet hva som er helt perfekt for seg og sitt hus. Men det er jo litt av sjarmen synes jeg, å "bli kjent" med huset før man fyller det med masse interiør. Og da blir som regel resultatet det beste, for da har man tenkt igjennom det hundrevis av ganger! Jeg synes stuen er kjempefin, og du finner nok masse fint som gjør at den blir akkurat din drømmestue etterhvert.
    Lykke til! :)

    SvarSlett
  2. Vanskelig å skulle finne "alt på en gang" i nytt hus.. Sliter med det samme selv, nå flytter ikke vi inn før om 2 måneder men merker at det er mye å velge i og finner kanskje ikke heeelt det jeg vil ha. Veldig koselig stue du har nå også :)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Driver så smått og planlegger oppussing av kjøkken/stue til sommeren, og lurer på hva fargen du har veggen heter? Synes den ser veldig fin ut mot de hvite møblene du har, og i og med at jeg også har hvite møbler håper jeg det blir like fint her ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei,
      Vi har fargen hvit lin på veggene. Veldig fornøyd med den:)
      Margit

      Slett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!