torsdag 18. april 2013

Vårslepp!!

Happy vårdag!!!
 Har uken vært fin så langt?
Jeg har fått gjort veldig mye fornuftig og koselig denne uken. Mange ting er krysset av to-do listen. Kan kanskje ha noe med at lillemor starter dagen i 06-tiden...men heller det enn nattevåk.
Godt jeg har kaffe å starte dagen med:)
 I dag starter Vårslepp 2013 i Åmot. Da blir det en del happenings, tilbud, olabilløp på lørdag osv..
Vi ønsker våren velkommen!
I Drømmeverden interiør blir det masse flotte klær, sko og interiør til nice price.
Førstemann til mølla...
       
Nå bugner butikken med masse flotte vår og sommer klær, jeg blir helt spinnevill!!!
Er ikke dette antrekket som et friskt vårpust?
I'm in LOVE
 
Disse ballerinaskoene er rett og slett et must!
Kjempegode på foten og flotte å se på.
 
Ut på tur aldri sur, nå blir det ny power-walk runde før jeg skal kose meg hjemme med verdens beste bebis, litt jobb og klargjøre huset for helg.
I morgen skal jeg jobbe i butikken for første gang etter fødsel, gleder meg som en unge!
 
Happy Vårdag!
 
I nettbutikken finner du:
 
 

1 kommentar:

  1. Så fine du er!!
    Herlig med litt vårnytt:)

    Ha en fin fin dag ♥

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!