onsdag 5. juni 2013

Mille Moi gjør det igjen!

 
Her starter dagen som vanlig litt før kl.06, da er lillemor fornøyd med å sove og vil ha frokost. Litt for tidlig synes nå jeg, men utrolig hva vi får ut av dagen!
I går vasket og ryddet jeg ut siste rest fra gamle butikklokale, kun et lass med noe møbler som jeg trenger hjelp med å frakte står igjen. Hater når det er ting jeg MÅ ha hjelp med, liker å klare meg selv. Men må noen ganger innse at denne frua er ikke helt superwoman heller. *flirer*
Mange av dere husker nok disse koppene fra Bastion collection som Mille Moi hadde i sitt sortiment og de bygget disse opp til å være the big thing.  
Du så de hos alle de store bloggerne, i interiørblader og i de fleste interiør- nettbutikker og butikker. Lyse pasteller, hjerter, stjerner og stooore jumbokopper. Vi forelsket oss i disse, fylte hyllene våre med de og koste oss med varm drikke. Drømmeverden interiør hadde også disse koppene i butikk og på nett. De solgte kjempebra, men plutselig sa det bare stopp...  Dessverre har alt sin storhetstid og det er kanskje begrenst hvor mange vi trenger av den samme koppen? I tillegg er vi vel alltid på søken etter noe nytt og fresht.
LIFE must go on!!
Nå har Mille Moi tatt Bastion Collection ut av sitt sortiment og designet sin egen serie istedet, for de ønsket nå å være 100% bare Mille Moi.
Om vi liker? Oh yeah!! Og det gjør de store bloggerne også, eller trendsettere som jeg vil kalle de. Her har et knippe av  Norges beste bloggere dekket opp med disse nye herlighetene:
 
 
 
 
Charm Design
 
Jeg er stolt av å ha disse flotte varene i butikken min!
Til serviset har de også designet flotte tekstiler til som bordbrikker, kjøkkenhåndklær, puter, grytekluter, løpere..
Jeg ønsker meg nytt komplett sett av dette, men skapene hjemme begynner å bli ganske fulle. På campingen derimot kunne vi trengt noe nytt.
Du kan sette sammen ditt eget servise ved å velge forskjellige farger og mønster. Det gjør at det passer like bra på hytta på fjellet, hjemme, og ved sjøen.
Røft, lunt, maritimt, trendy, klassisk... Your Choice!
 
I dag blir det pakking på tapeten. Jeg og min kjære reiser noen dager til Malaga.
Gleder meg til sol, avslapping, god mat og drikke. Og litt kvalitetstid med min kjære<3
Men som jeg begynner å grue meg til å reise fra gulljentene våre...
 
HAVE A GOOD ONE!


2 kommentarer:

  1. Har kikket litt på disse ja :) FINT!!!! Men som du sier så blir jo skapene fulle; har en plan om å hive ut litt av det gamle. Kanskje er det disse jeg velger for å fylle opp igjen? Hmmm, må tenke litt på saken :)

    Ha en strålende fin onsdag!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  2. Masse fint i de nye seriene ja:)
    Er så kjekt og kunne mixe og matche litt ♥

    Så herlig med kjærestetur, KOS dere!!

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!