fredag 21. juni 2013

Nå får det være nok!

Hipp Hipp!
 
I dag har jeg tilbragt noen timer i butikken min.
Hver gang jeg er innom ønsker jeg bare å "flytte inn", jeg er heldig som har en jobb jeg gleder meg til å komme tilbake til. Men først skal jeg prøve å nyte permisjonen med lille søtingen min, og jobbe bittelitt ved siden:)

De flinke jentene i butikken har pakket ut de lekreste varene fra Tine K Home, og gjort om i butikken. Hver gang vi får inn noe nytt blir jeg helt i ekstase, blodet pumper og noe må bare bli med meg hjem! Jeg gir meg helt over, NÅ FÅR DET VÆRE NOK!
Nei, jeg ELSKER nyheter og pene ting
 
Tine K varene var intet unntak, jeg skjønner godt hvorfor dette er det STORE.
I'm in love
Sett noe så fint?
Kjeramikken er helt fantastisk. Den er håndlaget og unik, følte jeg holdt en liten baby:)
Vi har det inne nå i den nydeligste lyseblå og grå.
Vet jeg har sagt det før, men den er helt nydelig!
Telysestakene med facet gir et flott lys, jeg skal ta bilder av de her hjemme i helga.
 
Pendel lampene i plisse har vi inne i forskjellige størrelser og farger.
Står på min ønskeliste i hvert fall!
 
Sukk....
Ikveld har det gått i VG-lista på Tv'n og litt deilig kaldt i glasset. Mannen ble litt oppgitt over meg etter et par timer... Han lurte på om frua hadde munn-diare? Det var ikke stille i ett sekund.
SOM om det er noe nytt:)
Skjønner hvor 5-åringen har fått skravla si fra ja.
 
Sånn går no dagan:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!