onsdag 2. mars 2011

Sanselig sommer!

Jeg er så heldig å få selge denne herligheten i min butikk:


"Sanselig sommer" er en hyllest til sommeren, med vakre bilder og herlige sommeridéer, fra de mest inspirerende interiørbloggerne. Gå på oppdagelse i eventyrlige hager, vakre rom og herlige sommerhjem, og drøm deg bort til deilige late sommerdager.
 
 
 
Boken er på hele 200 sider med mer enn 450 fargebilder i flott kvalitet med stivbind og illustrert omslag. Forhåndsbestill boken i dag, slik at du er sikker på å få et eksemplar!
 
 
Franciska Munck-Johansen kjent fra bloggen Franciskas Vakre Verden og blader som Vakre Hjem, Interiørmagasinet, Maison etc. står bak boken. Den inneholder et utvalg av de beste sommerartiklene hennes, i tillegg til vakre bilder og idéer fra utvalgte interiørbloggere.
 
Pris kr. 399,-
 
Boken vil bli lansert i starten av april. 
 
 
Ønsker du å sikre deg denne herligheten?
Forhåndsbestill idag på: drommeverden@hotmail.no

Boken er kun planlagt i ett opptrykk, så anbefaler de som ønsker boken å forhåndsbestille.

Gleder meg sånn til den kommer! *smiler*

Blitt lite blogging denne uken, skulle hatt flere timer i døgnet!
 Her går det i butikk jobbing, zumba, husplanlegging...ja,det vanlige:)
 
Drømmemannen har så smått begynt med graveren. Først ut er vei frem til tomta. 
Vi blogges...

Klem fra

1 kommentar:

  1. Stikker en liten tur innom for å si hei ;o) Har desverre vært "ute" av bloggeverdenen en stund, men håper jeg får litt bedre tid snart. Da skal jeg ikke minst lese meg opp på den fine bloggen din. Gleder meg til å bli oppdatert! Ønsker deg en fin torsdag! Klem fra meg

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!