lørdag 12. mars 2011

Vil du bli med inn i Villa Drømmeverden?

Det er foreløpig bare en tegning. Men slik blir altså planløsningen på Villa Drømmeverden:


Vanskelig å forestille seg helt hvordan det blir, men jeg var så heldig å se alt i 3D hos arkitekt, og det så flott ut! *krysser fingrene*

Kort fortalt skal vi ha et ganske stort kjøkken (og skafferi) med halvveis åpen løsning til stuen. Jeg er stort sett på kjøkkenet og mannen i stuen, så dette blir nok koselig♥ 
Og en egen TV/leke stue for barna, som også vil bli mitt hobby/syrom. *gleder meg!*
Det vil bli 2 soverom til barna (riktignok har vi bare 1barn...) med eget bad som også skal fungere som gjestebad/WC. I tillegg skal vi ha en egen foreldrefløy med master-bedrom, hovedbad og walk-in-closet (under stempelet). Love it♥ 
 Vaskerommet skal fungere litt som "groventrê" for skitne barn og mannfolk (!) med god plass til arbeidstøy, treningstøy og utetøy. Vi har vurdert egen inngang her, men foreløpig er den direkte fra hallen. Jeg får heller vaske den lille kvadraten som blir skitten i hallen, siden et vindu har veid mest i vår avgjørelse. (lite vindu som opptar minst mulig veggplass:)
Tilslutt har vi en enkel-garasje+ med direkte inngang i huset. Den tror jeg kommer til å bli gull verdt!

Hva synes du?

Etterhvert tenkte jeg å ta dere med rom-for-rom. Materialvalg, detaljer, fager, møbler og andre tanker. 

God Helg til deg som er innom!

Klem klem
 

5 kommentarer:

  1. Dette så veldig fint ut da, Margit :) Gode løsninger og fine fasadetegninger. Vi liker veldig mye av de samme tingene og løsningene ser jeg ;) Eget bad og walk-in er jo herlig. Dobbel inngangsdør og søyler er råflott! Håper vi får se bilder underveis også ;)

    SvarSlett
  2. Fantastisk fin planløsning!! Jeg finner ikke noe jeg ville forandret på! Det må være utrolig deilig å ha alt på én flate. Foreldresonen kommer dere til å elske. Å ha walk-in garderobe og bad er litt som å være på hotell ;0) Ha en super lørdagskveld! Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Så koselig blogg du har! Huset deres ser jo flott ut. Spennende å holde på med. Planløsningen ser fin ut. :)

    Ønsker deg en deilig tirsdag!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  4. Så fint det blir, og så deilig med eget "voksen" bad. :-)

    SvarSlett
  5. Hei Margit og takk for koselig hilsen hos meg! Blir så GLAD ;))

    WOW! Så flott hus dere får! Dette høres jo helt supert ut, både praktisk og fint!! Og ikke minst en stilig fasade. Så morsomt å planlegge og bestemme alt fra bunnen av, selv om det er mange ting å tenke på.

    Nyt uken videre, deilig med VÅR! Klem fra Gry ;)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!