tirsdag 22. mars 2011

Full Fart!!

I helgen var det full drift på tomta vår
Som du kanskje kan se. *smiler*

Beklager at jeg ikke har bilder av vår-blomster, interiør eller annet dill-dall...ennå! (lite fjongt i Gamlehuset desverre) Bare vent til Villa Drømmeverden er ferdig. *gleder seg*
Dette er naturlig nok the reality akkurat nå, og det som opptar oss. Vi lager veien mens vi går..

Tomta består nå av stein på stein, etter at de har sprengt en god del. Desverre ble de ikke ferdige, så det er på'n igjen til helga. For min del: kaffekoker, grillmester, pizzabud, fotograf.. Mannfolk må bli skjemt bort litt. *smiler*
Vi bor idag i huset ved siden av låven (hvor gårdsbutikken holder til), det gamle hovedhuset på gården.
Det vil si at jeg får litt "arbeidsvei" når vi flytter, må lage en sti over jordet tror jeg...
Veien opp til tomten skal gå på innsiden av det gamle sommersfjøset (røde på bildet) og videre opp der hvor graveren står. Det tror jeg blir så koselig. Må plante litt langs fjøs-veggen og sette opp lys/lamper. Kanskje en liten hvilebenk også? *drømme drømme*
Sett fra siden går veien oppover skråningen før den svinger på toppen.
Lite visset vel jeg at vi får en fin skråning mellom veien og huset, her må det plantes. Og et gjerde på toppen foran huset. *drømmer om hvitt gjerde*

Dett var dett fra denne kanten. Mye som skjer, men kanskje ikke så spennende for dere. Vel, sånn er byggeprosessen. 


Ta gjerne turen innom http://www.drommeverden.no/

God tirsdag kjære leser!
Snart skal jeg ha ZUMBA-time

2 kommentarer:

  1. Så gøy at det er aktivitet på tomta;)
    Og GRATTIS med nettshop ♥

    Ha en fin dag;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Takk for fin kommentar!! ;) Gleder oss til å flytte inn nå!! :)

    Så gøy at det skjer ting hos dere!! :) Dette blir spennende å følge med på!! :)Blir nok kjempe lekkert!! :)

    Klem Cecilie

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!