søndag 10. april 2011

Jeg fant, jeg fant!

Lillemor og jeg har vært på inspirasjonsrunde til huset. Vi fant panel/panelplater, lister, noen flotte farger og mye annet som kom på plass. Tok turen innom Colibri fargerike i Drammen, en hel etasje med stoffer og tapeter!! Hohoho...

I stuen har vi planer om å ha ensfargede vegger og en med tapet. 
Denne er midt i blinken!
Selvfølgelig er denne gått ut, flaks med den....grrr....
Noen som har sett en lignende? Let med know.

Vel, fant en som absolutt kan være en fin erstatter. Jammen godt jeg har god tid. *smiler*
Tror denne er fra Borge.

Mange valg som vi (les: jeg:) må ta, men gud så morro!
Gleder meg til å få det akkurat som jeg vil. *smiler*

Vi fant også noe flott til lillemor sin store glede, viser imorgen!

Ønsker alle en super-duper ny uke!

3 kommentarer:

  1. Kjempefin tapet!
    Kjenner at jeg er litt misunnelig på deg altså:)
    Så gøy og skulle bestemme hvordan hvert rom i et helt hus skal være... ♥
    Blir veldig spennende og følge da;)

    Ha en fin, ny uke!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Ååå så nydelig! Selv om akkurat denne tapeten er gått ut så finnes det jo et hav av muligheter (litt for mange muligheter egentlig... ;0)) Jeg vet ikke hvor mange tapetbøker jeg dro med meg hjem under beslutningsprosessen, men det var MANGE! Godt å ha god tid ja... Ha en flott mandag! Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Oi, så mye dere har fått ordnet! Snakk om superjenter på tur ;)) Begge tapetene ser rålekre ut!!!

    En god uke videre til deg ;) Klem Gry <3

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!