tirsdag 26. april 2011

Tidenes påske!

Tilbrakte vi i påskefjellet. 
Været har vært upåklagelig, helt etter min smak. *smiler* Snø var det mangel på, men det gjør ingenting. (JIPPI! Slapp å spenne på meg skia..tihii...)
Lillemor fant en liten flekk:
Pernilles største opplevelse må nok ha vært møte med påskeharen...
Ser du noe lille venn?
Næmmen...se der!
Ideen virket bedre enn den virket. Min lille prinsesse ble skrekkslaget og hylskrek. Men etter en lang avhandling om at påskeharen hadde reist videre til de andre barna og ikke kom tilbake før neste år, ble hun med ut for å lete...
Lillemor leder ann.. med hele slekta etter:)
DER!
Fornøyd:)
Denne gangen ble det mange bilder av prinsessa mi, men hun var vårt store fokus denne ferien. Det har blitt mye jobb på oss begge, husforberedelser, skolegang for min kjære og tomtearbeid i det siste. Endelig hadde vi masse tid til familiekos<3
Karret oss også på toppen av fjellet!
Vi har hatt tidenes påske med masse sol, nydelig mat og drikke og sikkert altfor mye påskegodt! Pytt, pytt..
Håper DU også har kost deg!

Planleggingsdag i bhg idag ble nok en kosedag for meg og lillemor. Vi storkoste oss helt frem til hun klatret opp på øverste trinnet på tripp-trapp stolen og falt ned. Resultatet ble en skikkelig Donald-kul i bakohodet og en tur til legen. Alt så ut til å ha gått bra. Må vekke henne noen ganger i natt for å sjekke henne. Uff, for en støkk i mammahjertet!

Klem

1 kommentar:

  1. Så koselige bilder;)
    Er så gøy når de blir så glade for påskeegget, hihi...
    Deilig med litt familie-kvalitetstid ♥
    Her har og påsken vært FANTASTISK!

    Ha en fin dag;)

    Klem Line

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!