søndag 26. juni 2011

Kjærligheten lenge leve!

Igår ble et vennepar av oss smidd i hymens lenker. Et vakkert brudepar, en fin gjeng med gjester, masse god mat & drikke, taler i drøssevis og en god posjon humor! Jeg elsker bryllup, og jammen gir det en god dose vitaminsprøytning til alle og enhver. Kjærligheten blomsterer litt ekstra etter en slik dag<3

Festen ble holdt på Sundhaugen skysstasjon, som består av bygninger fra slutten av 1700-tallet. Det er blitt restaurert i nyere tid, og er så flotte
Jeg og min kjære ble sittende å se på den flotte peisen inne i gildehallen hvor middagen ble holdt. Vi skal ha peis i huset, men har ikke funnet den rette enda. Siden den skal kunne sees fra kjøkken og både tv-kroken og "pensofa" kroken i stuen er det ikke så lett å finne noe. Det vil si at den skal sees fra 3 vinkler. Liker veldig godt den gamle bjelken på peisen. *tenke tenke*

Enkel og fin pynt; norgesglass med orkideer og flytelys. Norgesglass er så allsidig!

Nå må jeg ta meg en liten blund, tar på med slike utskeielser. *smiler*

God søndag videre!

Objektet på speilrefleksen har løsnet, så det henger og dingler litt. Håpløst å ta bilder da det kommer lys inn og gjør bildene mørke/sorte. Redd vi må kjøpe nytt objekt:(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!