fredag 10. juni 2011

Pinsehelg!

En deilig pinsehelg ligger foran oss, med en ekstra fri-dag!
Imorgen sykler min kjære raumerrittet, så da blir det Oslo-tur på oss snuppene. Mens vi venter på syklisten:)
Jeg er i soveromsinspirasjons-hjørnet for tiden. *smiler*
Så mye fint å velge i...sukk..
Skal bli greit å slippe de okerguleveggene og vinrøde listene vi har i gamlehuset...hohoo.. Da vi flyttet inn var det okergult og mørkegrønt teppe der i tillegg, det kastet mor ut! Som en venninne sa: "tenk å våkne fyllesyk her a...."

God pinse alle sammen!
Tror jeg skal finne frem malingen i helgen, mange hyller som skal males. Skal du noe spennende?

Klem klem

1 kommentar:

  1. Hei hei! Blir artig å følge husbyggingen din videre ja! Et herlig soverom! Jeg er også i det samme hjørnet som deg...Drømmer og drømmer, og henter inspirasjon overalt! Tomta vår er utgravd nå, og det blir støping av bankett neste uke forhåpentligvis...Klem fra meg:-)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!