mandag 13. juni 2011

Nydelig pinse♥

Dette har vært en nydelig og lang helg!
Og været kunne ikke vært mer midt i blinken.

Idag har vi tilbrakt dagen på Blaafarveværket. Et nydelig sted bare et steinkast fra her vi bor. Barnas bondegård var midt i blinken for de små, mange av dyrene der går fritt. Pernille var faktisk ikke redd..
Etter å ha hilst på alle dyrene grillet vi pølser og koste oss på lekeplassen (som nesten lå under vann!), så mini måtte bade litt såklart...brrr! 
Haugfossen som man passerer på vei opp til "pannekake-huset" (hvor jeg jobbet fra jeg var 14-19år!) var kjempestor nå, og hadde en flott regnbue!
Anbefaler alle en tur innom Blaafarveværket

♥Spreke gutten min gjennomførste Raumerittet på lørdag♥
Vi jentene koste oss på cafè og med film i regnværet.

Håper du har hatt en like flott pinse?

Klem Klem

1 kommentar:

  1. Heihei;))
    Jeg ble kjempeglad da jeg vant gave sponset av deg, er så spent på pakken;)) Fikk hentelappen på lørdag, så i morgen skal jeg på posten når de åpner, hihi ♥

    Så koselig det så ut som dere har hatt det!
    Været har jo vært knall de siste dagene... Men raumeritt-gutten din var nok temmelig gjørmete når han kom hjem vil jeg tro, så uheldige de var med været! Jeg kjørte forbi når de var ferdige, og det var endel gjørmete sykler på bilene ja;) Tøfft og gjennomføre da;)

    Her har pinsen vært litt opp og ned, sliter noe veldig med kjeven etter trekkingen altså, men jeg har en veldig kranglete kjeve fra før, har ofte låsninger, så jeg tror ikke dette er helt vanlig altså... Og selve trekkingen var IKKE vondt i det hele tatt - jeg trodde de akkurat hadde begynt jeg, da var tannen ute, kjente ingenting;)) Så det går nok fint for deg og - lykke til da;)

    Ha en fin, ny uke!

    Klem Line

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!