onsdag 11. januar 2012

Formland- Here I come!

Jeg er så super duper heldig at jeg skal til Formland interiørmessen i Danmark!
Innkjøp til butikken og bittelitt titting for min egen del (til nyhuset)..tihi..

Kjenner jeg er så klar for vår og litt farger jeg nå. Gjerne pasteller..
Jeg er klar for å finne noen nye leverandører også, kanskje noen ikke alle andre har. 
Det er totalt sett mange flere leverandører på den Danske messen, som også er mye større enn den norske messen.
TIPS mottas veldig gjerne!

Puter i nydelige farger som rosa, turkis, marineblått og blomstrete kommer til butikken nærmere våren. Og for å ikke glemme strandmatte:)
Me Like!
Knæsj rosa og blått i flere nyanser kommer virkelig denne våren, deilig å hvile øynene på. *smiler*


God Onsdag!

Litt reisesyk klem fra

1 kommentar:

  1. Flotte inspirasjonsbilder! I Norge har nesten alle de samme leverandørene, det er veldig synd. Håper du finner noen som er nye og spennende. God tur!!

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!