søndag 18. mars 2012

Kan nesten ikke vente..

...til jeg får VASKEROM!
Det skal bli godt å få all klesvasken (og litt rot) på ett sted igjen, ikke minst et sted å tørke klærne.
Akkurat nå har vi ett lite bad som også fungerer som vaskerom...
Innredningen skal være hvit!
Innredning er bestilt fra samme sted som kjøkkenet. Denne gangen skal alt bli ferdig og i orden med en gang. Sist vi bygget tok vi ting på laaaaangen...ble nesten aldri ferdig. 
Den ene langveggen på vaskerommet skal ha vaskemaskin, innredning og vask (ved siden av maskinen).
Tanken er å bruke høyskapet til mopp, vaskebøtte og sentralstøvsuger-slangen. Uttrekkbart skap til klesvask (noe av den ihvertfall) og skap til vaskemidler. På hyllene kan jeg stæsje, og ha vaskepulver-bokser++

Vaskerom-stæsj jeg ønsker meg fra Drommeverden.no

Vaskerommet skal ha fliser på hvite fliser på vegg og grå fliser på gulvet.
Planen var å beholde den ene veggen fri for flis og male den litt knæsj...turkis-blå stod på ønskelisten!
Men med mange håndverkere i sving og noen misforståelser så ble veggen min gjort klar for fliser...mhhfff...
Kan være vi klarer å redde veggen min, men vi får se.
Kommer langt med stæsj med farger!

Sa til min flislegger at jeg ønsket et pent vaskerom som jeg kan kose meg på (så sant det går ann). Han lurte på om jeg også skulle ha en god lenestol der inne så jeg kunne sitte og se på klesvaska gå rundt i maskinen.
*flirer*

Siden dere har satt sånn pris på rabatten jeg har gitt i nettbutikken idag så utvider jeg tilbudet ut mandag 19.mars.
Bruk rabattkode: villadrommeverden
(OBS! gjleder kun for de som benytter seg av frakt)

Sofaklem fra

9 kommentarer:

  1. Ja det blir nok bra med vaskerom, er jo deilig å få gjemt bort vaske....noen det blir mye av her hjemme...med 2 barn.
    :)

    SvarSlett
  2. Er veeeeldig misunnelig på alle med vaskerom altså!!
    Det er det jeg ønsker meg aaaaler mest:)
    Her henger klær til tørk i stuen, vaskemaskinen er på kjøkkenet og tørketrommelen ute i boden!!

    Ha en fin fin dag ♥

    SvarSlett
  3. Kan jeg spørre hvilket merke dere har valgt på kjøkken og vaskerom? og når skal dere flytte inn??

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så fin blogg du har! Vi pusset opp vaskerommet vårt for 1,5 år siden, men det er stadig noen detaljer som gjenstår. Likte veldig godt den laundry-kurven i sink. Kikket på drommeverden.no, men kunne ikke finne den der... kan jeg spørre hvor den er å få kjøpt? :)

    Ha en fin kveld!

    Hilsen Am.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Jeg var litt tidlig ute;) jeg får den inn i butikken imorgen, så da er den å få kjøpt;)
      Den er rååfin!

      Margit

      Slett
  5. Hei, takk for koselig kommentar på bloggen min ;)Så spennende med husbygging da! Kjempefine skapdører! Veldig kjekt å ha et vaskerom som kan være både praktisk og fint! Ha en finfin dag ;)

    SvarSlett
  6. Å det kommer til å bli et kjempelekkert vaskerom!!!
    Ja, forresten hele huset ser ut til å bli utrolig flott!!
    Spennende tider, der det er mange avgjørelser som skal tast:)
    Tusen takk for koselig hilsen hos meg!
    Ha en fin kveld!
    Klem Anita

    SvarSlett
  7. Så lekkert et vaskerom!
    Det var viktig for meg å at vaskerommet skulle
    bli trivelig så vel som praktisk.
    Det tilbringes jo en del timer her.
    Å en lenestol hadde gjort seg det synes jeg hihi...

    Fin fin onsdag til deg!
    Smil fra meg

    SvarSlett
  8. Hei,kan jeg også spørre hvor du har kjøpt innredningen til vaskerommet og kjøkkenet ditt? ;) Kjempedeilig med vakerom, herlig å kunne ha system i tingene!

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!