tirsdag 13. mars 2012

På tapetet!

Da er nok en milepæl nådd!
Alle vegger er nå ferdig satt opp, malt, tapetsert...

Prinsessa vår har fått en rosa sommerfugl vegg på rommet sitt:
(hun er meget stolt:)


Vårt master bedroom er blitt mørkt! (hvem skulle trodd det for ett år siden, da var jeg hvit hvit hvit:)
En vegg med mønstret tapet og resten ensfarget med litt shimmer, meget fornøyd her også:


Også Tv-stuen vår da!
Kuleste tapeten akkurat nå: gammel trevegg med ornamenter:
Denne stuen skal bli røff!


Hoved stuen bli litt finere i uttrykket, med klassisk hvit "barokk" mønstret tapet og hvit lin på resterende vegger:
 
Tapeten i stuen har en produksjonsfeil, halve veggen har mer shimmer. Så her må vi få ny tapet og legge over. Men det er fort gjort:)

♥Elsker at vi får litt farger i huset♥

Imorgen skal jeg vise dere vårt flotte kjøkken!
Tror jeg blir så fornøyd der. *smiler*



8 kommentarer:

  1. Det så knall fint ut:D Flott tapeter:D

    SvarSlett
  2. WoW, så fine tapeter! God smak dere :) Digger tapeten med trevegg og mønster!! Hvor er den kjøpt?
    En god dag til deg :)

    SvarSlett
  3. Heisann!! Kom over bloggen din da jeg søkte på sommerfugl tapeter. Og jeg falt helt pladask for den dere har brukt på Prinsessse rommet! Hvor har dere kjøpt den? Vi holde på å bygge hus selv, og skal snart tapetesere romme til vår kommende Prinsesse :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Jeg tror tapeten er fra Borge, skal let opp kvittering eller tapet restene:)
      Om du følger med på bloggen fremover så kommer jeg med mer hus-fakta ift farger, tapeter, fliser osv.
      :)

      Slett
  4. Hei hei:) kom over bloggen din da jeg søkte på tapeter, og synes den dere har i stua var utrolig fin. Hvilket merke er d? Skal pusse opp gangen, og den hadde passa perfekt;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg tror den er fra Borge, men husker ikke navnet i farten. Jobber med å ta for meg fakta på hvert rom, for det kommer mye spm:) Så følg med!
      Må bare lete i garasjen etter etikettene.

      Slett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!