mandag 26. mars 2012

Sommer?

For en deilig helg vi har hatt her på Østlandet!
Håper du også har fått nyte solen!

Tenk at vi har sååå fint vær og vi skriver ikke April engang! 
Fantastisk!
Jeg elsker de forskjellige årstidene vi er så heldig å ha her i Norge, men vintern ligger nok desverre på sisteplass av de 4. Den blir ofte altfor lang og gjør en del ting mer tungvint enn ellers.
Men jeg ELSKER våren, all energien jeg får og at lyset kommer frem. *smiler fornøyd*
Og alt som kommer til liv etter en vinter.
Hvilken årstid liker du best?

Minner meg på at jeg må begynne å planlegge og tenke på hagen!
Å opparbeide en ny hage er ikke så lett, synes jeg. Men rommet var ikke bygd på en dag heller. *smil*
Boken sanselig sommer gir meg masse inspirasjon! 
Har du den ikke? Da kan du kjøpe den her for 299,- (veil 399,-)

Super-duper klar for en ny uke klem
 (jobber i butikken tirs-lør:)

3 kommentarer:

  1. Tror jeg liker våren best, da har vi hele sommeren foran oss - ubrukt. Nydelige blomsterpotter med rutikk stil!

    SvarSlett
  2. Hei Margit og "takk for sist"! ;) Alltid så koselig å stikke innom deg i butikken og utveksle litt interiørsmalltalk.. hi hi... ;) Så lekkert i butikken din at! Fint at jeg fikk låne med liftgardinen, men jeg tror nok jeg må se etter noen uten snorer til å knyte opp siden begge disse vinduene er over benken og snorene blir hengende helt ned på benken. Hm... Spørs om det må bli noen helt enkle i lin. Artig å "drodle" litt rundt ulike stilarter, kan snakke interiør i laaange tider... :)

    Du skriver under her at du er litt vinglete, men det skal jeg love deg at jeg er. Det er jo bare SÅ mye fint i mange ulike stiler at jeg er redd for å velge "feil".. Hvit, drivved, klassisk, romantisk, sjabby, industri... U name it! Har jo lyst til å være fornøyd med tingene også om en stund også, men men.. Noen "sjanser" må en jo bare ta ;)) Jeg liker også de ulike årstidene, men er definitivt mest glad i vår og sommer! Egentlig er det best akkurat nå, når vi vet at sommeren ligger foran oss. Vinteren liker jeg bare til jul :) Sommerboken har jeg vettu, og er veldig fornøyd med den!

    Åh, så fint huset deres blir! Så delig det må bli med nytt vaskerom, god skapplass i hallen og lekkert nytt kjøkken! Det ser virkelig flott ut!! Nydelige tapeter og alt blir gjennomført og stilig.

    Pst.. Den vispebollen ønsker jeg meg til å lage deilig vaffelrøre i, så den skal jeg jammen kjøpe hos deg en dag. Må bare bestemme meg for hvilken farge.. ;)

    God uke til deg! Klem

    SvarSlett
  3. Våren er nok absolutt min favorittmåned og:)
    Alt spirer og gror, vi kaster ett og ett plagg og koooser oss ute lange dager ♥
    Og nå skal vi få kjøpt oss småsko, det blir deilig det:)

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!