torsdag 12. april 2012

Badet vårt skrider frem!

God Torsdag til deg!
Håper dagen har vært fin så langt?

Hovedbadet vårt som ligger innenfor vårt soverom er på god vei fremover.
Vil du se litt av fremgangen?

Ta en titt: 

Mursteinsveggen var jeg veldig spent på. Den ser ut til å bli flottere enn anntatt!
Boblekaret kommer i hjørnet og skal bygges inn i fliser, dokassen skal også flislegges.

Partiet med mursteinsfliser midt på veggen kommer mellom vasken og speilet. 
Håper og tror det blir kult!
Vi har valgt store stående fliser på de resterende veggene, og inni dusjnisjen.

Og en sneak-peak på mine fantastiske (og ikke rent billige..) turkise mosaikk-fliser:
(dusj blandebatteriet kommer her)

Flere bilder kommer etterhvert som badet vårt former seg mer!
Hittil er jeg veldig fornøyd. *smiler*
Dette blir rene luksus spa iforhold til badet i gamlehuset vi bor i nå.

Klem fra
Gjestebadet er også på vei opp. Må få tatt noen bilder:)

2 kommentarer:

  1. Hei,
    og takk for hyggelig hilsen! Så glad du la igjen spor etter deg slik at jeg fant bloggen din:) Kommer mer enn gjerne tilbake:)

    *Sukk* de mosaikk-flisene er LEKRE!

    *Marita*

    SvarSlett
  2. Oi, så lekkert det blir Margit! Skikkelig lux det her ja!! Spennende med gammel murstein da, det blir jo bare helt konge! Omtenksom og oppmerksom mann du har da som skjønte at det var akkurat det du ville ha ;)

    Takk for koselig kjøkkenhilsen hos meg! Ja, ganske digg å lage mat nå ;) Vil bare sitte i det nye allrommet jeg nå ;) Morsom påskehistorie på dere da.. he he.. Litt krøll må til, da setter en så mye mer pris på at alt som som det skal neste gang ;) Tenker det blir deilig til sommeren jeg. Koble skikkelig av fra jobb og kjas :) God helg da! Klem fra meg

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!