tirsdag 10. april 2012

Regndansen!

Endelig er uken her!
Ende-pilastere! 
 Kjøkkenet mitt er ferdig produsert.
Herregud som jeg gleder meg til det kommer!

Jeg har mottatt noen teaser bilder, som jeg deler med dere.
De FLOTTESTE detaljene!
Sjekk den flotte herregårdslisten på sokkelen:
Pilastere og endestykker. Og den flotteste herregårds sokkellist!
 Hylleknektene til hyllen over gruen. Disse skulle egentlig være uten utskjæringer, men jeg får se om jeg sender de i retur eller ikke. For de ser jo bare flotte ut da!
 Ja, nå er det pakket og sendes til oss!
*kiler i magen*
Tror dette er toppen av gruen..
Regnet i hele natt, og det små regner litt fortsatt. Men hvem bryr seg om det?
Nei, her danser vi regndansen. *smil fra øre til øre*
(sender noen bekymringstanker til teltet vårt på campingen.. håper det har holdt i regnværet! Krysser fingrene..)

Regndansklem fra
Som skal ha med lillemor på jobb i butikken idag siden det er plandag i bhg. Tvi-tvi:)

2 kommentarer:

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!