søndag 15. april 2012

Garden-Life!

God kveld i Drømmeverden!
Tenk at enda en helg er på hell, tiden flyr for fort.
Godt jeg og lillemor har fri imorgen, den skal nytes♥

Nyheter fra http://www.drommeverden.no/


Ikveld har jeg lagt en del nyheter ut i nettbutikken. 
Blant annet en del utelivs-nyheter. Det får meg til å se frem mot sommer og uteliv på vår nye, overbyggede terrasse. (greit med tak her i Norge:)
Vel, den er ikke ferdig ennå, men min kjære planerte før han dro på jobb. Da gjenstår det bare å legge hellene. Vedlikeholdsfritt!
Under tak drømmer jeg om en deilig sofagruppe i rotting, som matcher de kule produktene over i gråvasket tre:


Utemøbler fra Artwood!
Jeg er forresten forhandler av Artwood om noen ønsker å bestille. Flotte møbler med god kvalitet! Skulle gjerne hatt hele kolleksjonen deres, men plassen i butikken tilsier noe annet. *smiler* Men rotting-gruppen, solsenger og dockchairs står høyt på min ønskeliste!

Puter fra http://www.drommeverden.no/

Jeg er veldig svak for rosa og blomster, spesielt i sommerhalvåret. Disse putene i rosa og turkis er så freshe og sommerlige. Vurderer å kjøre slike farger, puter og stæsj på terrassen....men så er jeg så svak for marineblått, beige og stjerner også. Den maritime varianten.
Valgets kval!

Puter og lykt fra http://www.drommeverden.no/

Kanskje det må bli marinestilen på campingen...så kunne jeg valgt rosa, blomster og romantikk hjemme..?
Ja, det hørtes lurt ut!

Hvilken farge og stil har du valgt ute?

Nyt den nye uken som ligger foran oss:)

1 kommentar:

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!