søndag 21. april 2013

God søndag!

God morgen!
Med to små i hus startet dagen kl.07 her, idag var det min tur til å stå opp.
Vi sover lengre en dag hver i helgen, flere som gjør det?
 
Solen varmer allerede inn vinduet, nok en fin dag står for tur.
I går fikk vi satt bort ski, akebrett og alle vinterlekene. Frem med sykler, uteleker....nå gjenstår bare trampolina. Gjensynsgleden var stor hus storesnuppa, mange av lekene ble som "nye":)
 
Dagen skal nytes ute idag også. Ikveld skal jeg prøve å få sneket meg til litt velvære-tid på badet. Boblekar, maske, skrubb, lys...ja det må jeg få til!
 
Happy Søndag!

1 kommentar:

  1. Jeg ble vekka kl 6 i dag ,gjesp, to barn som sørget for det)hihi
    Så flott blogg du har
    Happy søndag til deg og!!)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!