mandag 24. juni 2013

Sweet as candy!

Happy Monday!
Håper dere har hatt en fin start på uken?
Koselig besøk av ei venninne startet uken her i huset, koselig å skravle litt igjen. Det blir dessverre altfor lite tid til venninner, den som hadde hatt noen ekstra timer i døgnet.
Til helga er det bryllupsfest, gleder meg til å skravle med alle jentene igjen!
Etter lunsj fartet jeg ned i butikken. Siste rest fra gamlebutikken ble flyttet på lørdagskvelden, det skaper rot på det nye lageret. Jeg elsker orden og oversikt, blir stresset av rot og null oversikt. Jeg har fått opp kontoret mitt i butikken og organisert lageret. *klapp på skulder*
Jeg rett og slett elsker min baggy corall-fargede Bukse !!
Med nytt skjerf og et gammelt sølv-belte fra London ble det en ny outfit.
Skjerf, bukse og armbånd fra Drømmeverden interiør.
Mer nytt corall er blitt med meg hjem, så følg med!
 
Krysser fingrene for SOOOOL
 

1 kommentar:

  1. Stilig bukse :)
    Koselig når en får det til å passe med venninner; setter jo ekstra pris på ting som ikke skjer så ofte!
    Ønsker deg en strålende fin dag :)
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!