lørdag 24. august 2013

I kleshimmelen


Velkommen til kleshimmelen!
Slik følte ihvertfall jeg og min kollega det igår, tror vi gikk på en rosa sky.
Vi møtte opp i de mest fantastiske lokalene, en oase midt i byen.
Det flotteste inngangspartiet førte oss opp til en klesverden uten sidestykke!
Drømmeverden er nå blitt forhandler av by Ti-Mo. Første levering vil være våren 2014, en helt fantastisk kolleksjon.
Her snakker vi superdeilig kvalitet, stoffer, fine detaljer, gode snitt, herlige farger. 
Trenger jeg si mer?
 Her koste vi oss i maaange timer.
Vår selger Lina vartet oss opp og hjalp oss med å plukke ut det beste:)
En liten teaser...og sjekk den stilige ballkongen de har på showrommet sitt. 
En annen stor nyhet må være at vi skal begynnne med Please bukser!
Første levering blir i oktober. 
Det er veldig mange modeller, farger, mønster, blomster...og velge i.
Vi falt på en veldig fin blanding av høstfarger og olabukse.
Butikken min kommer til å bli flottere enn noen gang:)
Frua selv er strålende fornøyd!

Natta fra hotellet, siste dag med innkjøp imorgen.
Følg med!

2 kommentarer:

  1. åååå SÅ flotte bilder! så spennende!! har jo bare lyst til å se mer hehe =) Ha en fin kveld! klem!!

    SvarSlett
  2. Weee, flotte merker!!
    Elsker Please buksene:)
    Så mye lekkert dere får nå altså:))

    Du får ikke LineofOslo og vel?
    Er en jakke der jeg bare MÅ ha:))

    Ha en fin fin kveld ♥

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!