lørdag 10. november 2012

Planlegging!


God lørdagskveld!
 Ble noen dager borte fra bloggen. Tror jammen juletrafikken har begynt i Drømmeverden, både i butikken og på nett. Da har det passet dårlig med en rygg/bekken som har begynt å vise meg at det lever! *krysser fingrene for at det ikke blir verre*

Fremgangen i innredningen av huset har tatt lengre tid enn planlagt. En krevende jobb, familie og svangerskap har vel gjort sitt. Nå er jeg giret på å få stuen fiks ferdig til jul :)
Har satt sammen en collage med noen av møblene jeg ønsker meg, liker å sette sammen bilder for å få et bedre inntrykk. Vi skal ha en sofagruppe foran de høye vinduene, og en flott lampe hengende over. 
Ser det for meg!
Klarer ikke å bestemme meg for oppsettet av sofagruppen, vi har to valg:
1. 2stk sofaer
2. 1stk sofa og 2stk stoler
Hva synes du er finest og mest praktisk?
(uansett skal enhetene stå paralelt med bord imellom)

Loveseatene jeg har vist tidligere skal i utgangspunktet være i TV-kroken rett bak murveggen. 
Alternativt kan vi kjøpe 2*stol med pall.

Ønsker deg en God Helg!
Får krype opp i loppekassa og planlegge videre:)

5 kommentarer:

  1. Ikke så lett å velge nei...
    Hva er bruksområdet til sofakroken du skal lage?
    Jeg funderer faktisk på to sofaer og stol med puff når vi skal bytte ut

    Ønsker deg en fin helg
    klem

    SvarSlett
  2. Hei

    Vi har samme sofabord, med 2 sofaer paralelt. Ble veldig fint :-)
    Et lite råd: da bordet er av gammelt treverk setter det fort flekker dersom du skulle være uheldig å søle kaffe, vin etc. Dette trekker fort ned i treverket og setter flekker som er nesten umulig å få bort...Vi har bestilt en glassplate hos en glassmester som vi har lagt på bordet. Det ble kjempefint!

    Lykke til!

    Mvh
    Annett Myhrehagen

    SvarSlett
  3. Kjempefin sammensetning, jeg har howard sofa og stol med dunfyll, kjempefornøyd :)så fin den puffen var også, hvilket merke er det? Bordet er nydelig, jeg har det også bare i en annen krok, gleder meg til å se videre :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Møblene er jeg forhandler av. Synes disse møblene er både klassiske og superlekre:)

      Slett
  4. Hva heter fargen dere har på veggen? :) Veldig fin. Skal snart pusse opp selv, og da kan det være greit å vite. Jeg prøvde å kjøpe farge til vaskerommet etter fargekart, det gikk ikke som planlagt. Skikkelig misfornøyd med fargen.

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!