onsdag 21. november 2012

Lampe-dilemma!


God morgen!
Så var det onsdag allerede, håper uken har vært fin så langt?
Idag er det full fart på jobb, merker at juleshoppingen er igang både i butikk og på nett.
FANTASTISK MORO!
Blir varm i hjertet og veldig takknemlig for at kundene velger min butikk.

Det merkes at morningnene og ettermiddagene er blitt mørkere, og da kreves mer lys.
Vi fikk lagt opp strøm i taket over kjøkkenøyen og spisebordet da vi bygde. Jeg klarer bare ikke bestemme meg for lamper!
På kjøkkenet vårt ligger kjøkkenøyen og spisekroken rett ved hverandre så det vil være penest om lampene matcher fint. Men jeg ønsker ikke samme lampen på begge. Se kjøkkenet HER
 
Jeg er veldig fan av to like lamper over spisebordet, men synes det også er fint med to lamper over øya, gjerne industrilamper.
Her om dagen kom noen skikkelig fine hvite industrilamper til butikken, en liten og en stor type. Etter å ha testet litt her hjemme ser jeg at 2stk store industrilamper over bordet er helt knall, men 2stk små industrilamper over øya var også fint. Kan IKKE ha 4stk lamper hengende så nære.
What to do?
 
Inspirasjonsbildene jeg har funnet har stort sett EN stor lampe over bordet og TO mindre lamper over øya.
Jeg er absolutt ikke fremmed for å ha en lysekrone, Tine K skjerm, skjellampe el.l over bordet og 2stk industrilamper over øya.
Hva liker du?
Link gjerne om du har noen inspirerende bilder til meg:)
 
Dilemma-klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!