søndag 18. november 2012

Nok en helg over

Bilde: Mobil da kamera ligger igjen på jobb..
 
Håper helgen har vært fin?
Her i heimen har vi fått ordnet diverse småting og ellers bare kost oss.
På menyen har vi bl.a hatt en liten førjulsmiddag. Ribbe, medisterpølse, potet og surkål (og aquevit til mannen:)...og for en lukt i hele huset! Mmmm...
 
Imorgen starter jeg og lillemor med julebaksten, første slaget skal i boks.
Før jeg skal avsted å ordne resten av gavene til adventskaleneren og noen julegaver.
Viktig å være tidlig ute da det blir mye jobbing i desember:)
 
Ønsker DEG en flott Mandag!
 

5 kommentarer:

  1. Så koselig! Så utrolig godt ut ☺ Jeg skal selv begynne å pakke inn advents-kalenderen til lillemor i huset i morgen, så kjekt♥ Håper du får en strålende uke ☺ Klemmer fra Nina

    SvarSlett
  2. Kos!! Vi har også tjuvstartet litt på jula med ribbe og tilbehør i dag. Det var knallgodt!

    Ønsker deg en ny fin uke!

    Klem fra Karen

    SvarSlett
  3. Skal du snart vise frem huset?:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har foreløpig vist kjøkkenet, stuen, TV stue, hall, bad og barnerom. Et par rom igjen å vise, men de er ikke helt klare for fremvising ennå:)
      Noe spesielt du tenkte på eller ønsker å se mer av? :)

      Slett
  4. Det så veldig godt ut. Også så pent du har det. Nydelig hjem, jeg er ny følger :)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!