mandag 5. november 2012

En titt inn i julebutikken min

 Håper helgen har vært topp? :)
Vår har vært ganske avslappende og rolig. Jeg trengte virkelig å hente inn litt ny energi etter en stressende uke. Fredag åpnet julebutikken, så nå bugner det av jul!
            
 Favorittene mine er tekstilene i lin og mørkerød, så du den herlige julegrisen?
Sammen med natur, granbar og litt sølv har du min jul:)
Masse fint i rødt og hvitt har også funnet veien til Drømmeverden.
 Det blir vel ikke jul uten litt rødt?
Sammen med zink får man en koselig og nostalgisk jul, synes jeg.
Bedelys med tallene 1-24 har jeg også i år. Det var en favoritt hos oss ifjor. Tenne et lys hver kveld til julekalenderen på TV.
            

 Bakveggen i butikken er fylt opp med varer i sølv, hvitt, grått og lillatoner. 
Ble skikkelig fornøyd!
Ja, nå burde det være noe for enhver smak i butikken. Alt fra natur, rødt, lilla, sølv og hvitt. 
 Har du begynt å tenke på julepyntingen av eget hjem? Eller kanskje julegavene?
Anbefaler alle å starte NÅ da utvalget er best i butikkene, husk at godbitene går først.
En god del av julevarene er kommet i nettbutikken også, ta gjerne en titt HER!

Nyt Mandagen, folkens!
Vi sees:)

4 kommentarer:

  1. Åh, sukk.. Nydelig!
    Skal ta meg en tur i nettbutikken og sikle litt.. :)

    SvarSlett
  2. Så mange flotte varer. Her har jeg allerede kjøpt to søte nisser, og noen julegaver er ferdig pakket inn :) Hvis man starter tidlig så blir jo førjulstiden mindre stressende og mer koselig :)

    SvarSlett
  3. Så koselige med julebutikk!!
    Mase herlig stemning der ♥

    SvarSlett
  4. Den julegrisen var utrolig søt! Har begynt litt på julegavene:) Og har en jule-give away på gang inne hos meg hvis du vil bli med
    Siden det blir flytting i desember blir det nok ikke så mye pynting i år - men neste år da trenger jeg nok mye nytt :)
    Ha en fin kveld!
    Ingrid

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!