mandag 19. november 2012

Kling!

 Hei og hopp!
Første slaget er i boks til jul. Vi fikk være med mamma å bake kling idag, moro å lære. Og ikke var det så vanskelig heller. Bare man har en god deig og en varm takke.

 Kling er nok en av mine favoritter...mmmm
Blir ikke jul uten!
 En meget konsentrert og hjelpsom liten frøken.
Her smører hun smør/sukker på.
 
Etter endt bakeøkt ble det shopping på meg. ALENE!
Kan ikke huske sist... og jammen fikk jeg ikke unna mange ærender.
Gavene til julekalenderen er i hus, noen flere julegaver, noe til heimen og bittelitt til babyen.
NADA til mor selv...da er vel alt som det skal være da:)
 
Har et interiør-dilemma jeg skal lufte med dere imorgen, håper dere kan hjepe!?
 
Nattinatt, imorgen er det full jobb igjen:)

1 kommentar:

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!