onsdag 20. november 2013

Riviera Maison Nederland-tur...del1

God onsdag folkens!
Jeg har ikke helt landet etter turen vår til Nederland og showrommet til Riviera Maison. Så utrolig mye fint å se på showrommet og jeg har tatt masse bilder, men desverre kan jeg ikke dele så mye derfra siden mye er nyheter som kommer til våren. Og det er ikke et ukjent fenomen at mange leverandører ønsker å kopiere RM. Sånn er det å være best og først:)

Idag skal jeg dele bilder fra en 3.etg Riviera Maison store i Lagen, Nederland. 
Jeg og ass.butikksjef Marianne gikk bare rundt å sa: se der a! Oi! Å herregud! 
Ja, vi var kommet til himmelen:)
Vi var som to virrete høner så det første vi gjorde var å sette oss ned med en kopp kaffe og bare se oss rundt. Deretter tok vi etasje for etasje. Tenk at butikken min skal etterhvert nå fylles opp med deilige varer fra RM. *klype seg i armen*
Vi tok med oss masse tips hjem i bagasjen. Slike turer og besøk er gull verdt for oss som driver egen butikk. Noen ganger stamper man litt for mye i sitt eget og kjører seg fast.
Drømmeverden skal bygges om på nyåret....igjen. Nye planer ble lagt i Nederland. Men nå skinner butikken fra sin beste side fullstappet av jul og julegaver! Men med nye varer og leverandører på nyåret trenger vi å bygge om, blir bra det også. 
Bordet er dekket for jul og nyttår!
Denne lykten kommer til oss, dobbel hurricane. En av mange lykter som kommer. Dekorer den etter sesong og anledning.

Flere bilder har jeg i ermet, kommer på løpende bånd. 

Så du noe du likte?

Klem fra

2 kommentarer:

  1. Wow...her var det virkkelig mye lekkert:)
    Skjønner godt du koste deg her ja:)
    Ønsker ddeg fortsatt herlig dag
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. woop woop, myyyye lekkert!!
    Dette blir stor stas;)

    ps: har sendt deg et par mail:)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!