mandag 18. november 2013

Ut på vift!

Hei igjen!
Da har denne dama vært ute på vift. Turen til Amsterdam var helt fantastisk!
Tross i at jeg måtte stå opp midt på natta for å kjøre til flyplassen ble dagen en av mine beste dager. Vi tilbrakte mange timer i showrommet til Riviera Maison. Det var rom på rom med nydelige produkter, tenk at mange av disse varene kommer til oss:)
Jeg kan love dere at butikken kommer til å fylles opp av disse flotte varene og vi er i ferd med å ta butikken til nye høyder.
                



Ut på tur hadde jeg med meg den beste og flotteste buksen.
Ny bukse i militærgrønn farge med gull detaljer er min favoritt, sammen med ny blazer med gulltråder. Jeg elsker klær med det lille ekstra!
Bukse her // jakke her // Sara Design klokke her

Idag har jeg fått alle adventskalender-gavene i hus. Nå gjenstår det bare å pakke de inn. Tror jeg må sette på julemusikk og lage meg en kopp med jule-te en kvelde denne uken. Godt med alt som er gjort.
I tillegg hadde det vært deilig med litt julestemning, nesten så jeg ønsker meg snø.. 
Vel, den kan vente til  1.advent når jeg tenker meg om.
Har du julestemning?
Ønsker deg en fin mandagskveld!
Her er bena høyt oppe og varm kakao i koppen etter en deilig spinning time.

Klem fra 

2 kommentarer:

  1. Så flott at turen var vellykket:)
    For noen råstilige armbånd og bukse:)
    Ønsker deg en herlig Tirsdag
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Så lekker du er!!
    Digger outfit'en:))

    har ikke veldig julestemning enda, men den begynner og komme:)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!