onsdag 11. desember 2013

Kundekveld i Drømmeverden!

God kveld til dere fininger!

Det finnes så mye kjærlighet der ute! 
Tusen tusen takk for så mange varmende kommentarer her, på facebook, mailer, sms og på gata. Dere er vel fantastiske!
Innlegget jeg postet tidligere idag var jeg veldig usikker på om jeg skulle skrive og dele med "gud og hvermann". Jeg liker ikke å dele for mye og være for privat her inne, men for de av dere som kjenner meg godt eller bare som dama bak disken i butikken vet at jeg er ærlig og snakker om det meste. Derfor ønsket jeg å dele det med alle mine lesere og kanskje vise andre hvor fort ting kan skje. Barna våre er de viktigste.
 

Imorgen skal vi holde kundekveld i butikken. 
Så bor du i nærheten eller ønsker å ta en langtur er du ♥ lig  velkommen. 
Vi holder åpent spesielt for dere torsdag 12.desember kl.19-21. 
Det blir enkel servering, crazy tilbud og rabatter og tid for å være sosial i førjulstiden. Få unna julegavene, festantrekket, julepynten eller noe fint til deg selv etter stengetid i fred og ro. 
Disse kundekveldene pleier å være populære og SÅ koselige. 
Håper å se deg der!

Psst! Husfrua selv lover tilbud vi aldri kjører ellers, crazy crazy...
Følg oss på facebook og noe blir avslørt der før det braker løs imorgen.

Vi sees imorgen,
klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!