fredag 31. januar 2014

Nytt Spisebord? Vi selger vårt!

SOLGT!
God Fredagskveld!
For en gang skyld har vi ikke hatt en vanlig fredagskveld her hjemme. Det faste er god mat (gjerne pizza), pepsimax og gullrekka på TV. Ikveld ble det spiining på meg og ski på mannen. Etterfulgt av fuktfat og litt TV kos.
Moro med fordring:)

Idag kom det hele 6 MEGA stor paller til butikken. Ikke nok med at alt er litt mer tungvint i dette snøværet, men det å dra paller på dette føret er håpløst!
Lastebil sjåføren datt rett på rompa da han skulle dra den ene pallen mot lagerdøra:)
Så idag har vi BÆRT esker, møbler og paller som ekte mannfolk!
Rene julaften å åpne alle disse eskene!!!
Jeg har nå valgt å selge det store fine spisebordet vårt!
Noe for deg kanksje?
Bordet er hvitmalt, heltre (veier greit mye) og med kryssben.
Str 220x110cm
Send mail ved mer info eller intro. : drommeverden@hotmail.no

Enjoy!
And Happy Weekend!

3 kommentarer:

  1. Hei.Veldig fin blogg og innspererende.Kan jeg spørre hvor du har kjøpt stolene på kjøkkenet?Er det løse trekk på dem.VIgdis

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei,
      Tusen takk for det:)
      De er fra Ikea med løse trekk. Men de er ikke mulig å få tak i mer.
      Våre havner på låven når de nye stolene kommer, kanksje jeg burde selge de?!
      Margit:)

      Slett
  2. Hei - har du solgt bordet?

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!