søndag 5. januar 2014

THE skirt fra Ti-Mo!

God Søndag!
Da er huset rensket for julepynt, juletre, julekaker og julemat. Gruet meg noen dager for å ta ned jula, det er så koselig med alle lysene, pynten og ikke minst juletre. Jeg er en skikklig julejente:)
Nå som det er borte og nytt interiør og farger er på vei inn i hjemmet er jeg happy!
Så ryddig og lyst det ble her hjemme. *herlig*
Her med sort skjørt
Endelig er bestselger skjørtet fra Ti-Mo å finne i Drømmeverden (og i mitt klesskap). For en lykke!
Jeg har ventet på dette siden vi var på innkjøp i august.
Ti-Mo er et nytt merke for oss, men et godt etablert klesmerke i Norge. Norsk design på sitt beste. Jeg er så takknemlig og stolt av å kunne tilby mine kunder disse herlighetene. 
Her med antrasitt skjørt
Dette skjørtet er min favoritt!
Det passer alle, og med sin fine form og rysjer løfter og holder det inn både her og der. 
Vi har fått de inn i khaki, antrasitt, sort og marineblå.
Finnes HER
Nei, nå må jeg vaske, rydde og style videre. Passe på mens lillemor sover:)

Ønsker deg en fin søndag!

1 kommentar:

  1. Hei! Hvordan er skjørtet i størrelsen? :) Bruker M i de fleste bukser, er det da trygt å bestille M uten å prøve først?

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!