onsdag 26. februar 2014

Blossom flower!

God morgen kjære lesere!
Dagene med husmorferie flyr avgårde. Tenk, idag kommer jentene mine hjem igjen. Føles som de dro igår. Godt tiden har gått fort så savnet ikke er blitt for stort.
Mye av tiden er brukt på å ta igjen jobb som har hopet seg opp. Det merkes at butikken vokser, for det gjør min ToDo liste også..
Jeg er fortstat ikke helt i mål med mailboksen, den er desverre en evig kamp.
De siste dagene har snøen smeltet betraktelig, jeg føler våren er i anmarsj. Deilig!
Jeg er i skikkelig vårstemning nå, så da er det på med deilige blomsterbukser. Disse er i 100% silke, så behaglige på. Med en deilig jakke i angora kan jeg ikke be om mere:)
                


Tror jeg har helt glemt å fortelle dere!
Vi er blitt forhandler av de populære og fine Debbie shoes. Disse sorte ankelstøvlettene har jeg ventet på siden august. Igår kom de endelig og jeg måtte teste de ut. Med min vonde rygg begrenser det seg veldig akkurat nå til hva jeg kan og orker å gå med. 
Jeg har hørt at Debbie har god lest og passform, men disse var virkelig helt fantastiske!!!
Tross i høye hæler kjennes det ikke slik ut. Dette er de beste skoene jeg har hatt på foten. 
Etter en diskusjon med meg selv kom jeg frem til at disse må jeg shoppe meg:)
Angora Jakke by TiMo// Silkebukse by TiMo// Ankelstøvlett Debbie shoes// Sara Design klokke

Det er midtuke, nyt dagen!
Smil til en fremmed! 


klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!