onsdag 19. februar 2014

I Grua..

God kveld!
Da var det allerede onsdag kveld alt. Denne uken har flydd av sted. Her hjemme er veslemor pjusk, så hun har fått en større del av mammaen sin denne uken:)
I tillegg har det kommet så innmari mye varer til butikken nå at jeg kan bygge meg et hus av pappesker,   sa jeg at det er lite glam å drive butikk!? Omringet av papp, varer og gjøremål er det lite som minner om glitter og glamour i denne bransjen. Men kjole bruker vi på jobb uansett!
Flere som har hivd seg med på kjoleuke?
Akkurat nå skulle jeg gjerne klonet meg selv..
Jeg vil helst være ekstra mye hjemme med lille pjusk (og storegull da). Samtidig føler jeg meg aldri ferdig med gjøremål på jobben. Listen over to do, ideer og ønsker er så lang. Men vi får ta det step by step, slik jeg sakte men sikkert har bygget opp butikken.
Tenk, pr.16.februar var omsetningen 3 ganger så høy på nettbutikken som hele februar ifjor.
Jeg blir så rørt, glad og stolt av at folk velger min "lille" butikk!
Tusen tusen takk!!!
Det beviser at 3 års hard jobbing med nettbutikken endelig skal vise seg å bære frukter. 
Bak nettbutikken ligger veldig mange arbeidstimer, frustrasjon, tårer, irritasjon, usikkerhet og igjen mange timer. Det er ikke bare å åpne en nettbutikk og tro at det er easy smøring, slik mange tror. Utad kan det virke veldig enkelt og greit.
Det er ikke bare på nett jeg har økning, men antall besøkende og shoppeglade kunder i butikken øker også betraktelig. Varer flyr ut av butikk! Det gleder et grunderhjerte at dere liker butikken og mitt konsept. Og vi er ikke ferdig der, jeg har flere ideer på lur! Bare å følge med..*smiler lurt*

 Utrolig koselig å møte mange av mine lesere i butikken, hilse på og slå av en prat.
Jeg blir nesten litt rødmende noen ganger når jeg forstår hvor mange som leser bloggen min. Dette merket jeg spesielt etter innlegget jeg la ut ifm Marielle sin litt uheldige helikopter-tur til Drammen. Så mange som spurte hvordan det gikk med henne, sendte sms, mailer og folk stoppet meg på gata. 
Selvfølgelig vet jeg at det også er mange som har en mening om min blogg, hva jeg skriver her og legger ut, deler med dere lesere osv. Det vil alltid være noen som må snakke om andre. 
Slik er det å åpne hjemmet sitt for offentligheten, dele litt om seg selv og butikkdriften.
Vel, denne bloggen gir meg muligheter jeg ikke hadde hatt uten den.
Derfor kan jeg si: FUCK JANTELOVEN!
Du vil ikke oppnå noe om man ikke har trua og en ekstra dose med pågangsmot. 
Vel, det ble dagens lille tale.
Men over til overskriften. 
Endelig har jeg finnet noe å ha i grua vår. Denne kurven fra Riviera Maison passer perfekt på innsiden av kokeplaten. Fylles opp med oljer, hvitløk, krydder osv.
Var ikke den kjekk?
Jeg har den i butikk og nettbutikk.

Nå må jeg legges på lading, nok en dag venter med sykt barn og jobbing.

Nattaklem fra takknemlig


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!