søndag 23. februar 2014

Nå skal jeg nyte singellivet

God søndag!
Denne helgen har jeg bare slappet av, vært med gulla mine og kost meg. Deilig å samle energi og bare nyte her og nå. 
Håper dere har hatt en fin helg også?
Jeg er skikkelig klar for en ny uke!
Uken som avsluttes idag har hatt kombinasjonen altfor mye jobb, en syk liten jente, nattevåk, sene arbeidstimer, tidlig opp og en husholdning som skal gå rundt. Da passer det dårlig å være gressenke.
Uken er lagt bak meg, jeg har ladet opp og er klar for en ny spennende uke.
Og denne uken blir totalt motsatt: jeg skal leve "singellivet".
Mine to små gull er reist på vinterferie til fjells. Og timingen kunne ikke vært bedre akkurat nå. Mannen reiser på jobb som vanlig, noe som betyr at jeg blir helt ALENE hjemme!
Egentlig ganske skummelt, men jeg må prøve å nyte det.
Hva gjorde man før man fikk barn?
Jeg har en del planer allerede. Det vil naturlig nok bli mye jobbing, jeg trenger å bli ajour med alt. I tillegg skal jeg bruke tid på å trene litt ekstra, jentekveld og ME-time. 
Tenk bare å spise frokost i ro og fred..
Vel, det er greit for noen dager. Men jeg gleder meg allerede til de kommer hjem igjen. 
Mammahjerte blødde litt når de kjørte ut av gårdsplassen idag... 
Gudskjelov vet jeg at de kommer til å kose seg maks på tur!
Også kommer de hjem til en uthvilt og mer energisk mamma:)
Nå er det sen middag og film med min kjære!
Jeg er ikke sånn singel, for de som kanskje trodde det. 
Deilig med kjærstetid også, det er ikke ofte.

Gleder meg til ny uke!
Psst! Har vært i butikken idag og pakket ut enda mer nytt. Nå bugner butikken av så mye fint at jeg blir helt forelska.

søndagsklem fra
Puter i lilla og blomstrete finnes her

1 kommentar:

  1. Nydelige bilder fra stuen din!
    Prøv og nyte alenetiden :D

    Ha en flotters uke,
    Klemmer

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!