torsdag 3. mars 2011

♥Lavendel♥

♥Snart helg igjen♥

Og vi er allerede inne i mars måned, første vår-måneden...jeg er kjempefornøyd. *smiler*
Denne vinteren og kulden har vart altfor lenge allerede, ja takk til våren!
Til uteblomster og lukten av lavendel, beste som finnes!
Må være en av mine favoritter, lukter så rent. Derfor bruker jeg husvask og skyllemiddel fra Durance med lavendel-duft...mmmm..hele året rundt. Drømmer jeg meg bort til sommer, sol og varme...

Idag er huset nyvasket og sengetøyet henger på snoren. En deilig lukt av lavendel har bredd seg i hele huset, love it
Gleder meg til å legge meg i nyvasket sengetøy, finnes nesten ikke noe bedre!

Liker DU produktene fra Durance?
Jeg har brukt det i et par år allerede, og er nå så heldig å få være forhandler av disse herlige produktene.
 
Visste dere at tekstilproduktene inneholder en patentert formula som fjerner midd?

♥Tusen takk til alle som besøker meg♥

Lurer på om jeg skal legge ut de ferdige tegningene på Villa Drømmeverden imorgen...

2 kommentarer:

  1. Finnes ikke skjønnere duft enn lavendel ♥ Jeg er og veldig glad i Durance sine vaskeprodukter... Men de er så dyre, så bruker de bare til "pent" hihi... Til sengetøy og når jeg vasker puter, gardiner eller sofatrekk!

    Spennende med kjøkkentegningene, legg de bare ut, det er heeeelt greit, hihi;))

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Hei Margit :)
    Fin blogg du har!
    Jeg kjøpte jo Durance skyllemiddel hos deg, og må si du har rett...Det lukta herlig!!! Gjorde som du sa og vaska sengetøyet med det, og luktet godt i kjelleren etterpå. Gleder meg til å prøve husvasken også ;)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!